شرکت تولیدی فولاد صنعت

3d پانل

دیوار پیش ساخته یا 3dپانل

پانل های سه بعدی یک نوع المان پیش ساخته و هم چنین سبک می باشد.

تری دی پانل یا همان دیوار پیش ساخته شامل یک شبکه مفتولی مش سبک و یک هسته عایق پلی استایرن با ضخامت ها و مشخصات متغیر می باشد.

شبکه فولادی یا مش های  تری دی پانل در چشمه های متنوع از سایز ۲ الی ۵ میلی متر و در چشمه های متنوع مطابق با نیاز خریدار قابل تولید و عرضه می باشد. ماده عایقی و هسته اصلی تری دی پانل که از جنس پلی استایرن منبسط شده می باشد جهت جلوگیری از نفوذ حرارت و صدا کاربرد دارد. ضخامت این عایق از ۴ سانتی متر تا ۱۲ سانتی متر متغیر است.هم چنین دانسیته پلی استایرن بر اساس نیاز خریدار از ۸ تا ۱۲ متغیر می باشد.

چرا تری دی پانل؟

در ساختمان های تیر و ستونی در هنگام وقوع زلزله با تخریب  سازه ای در هریک از اجزا اعم از تیرها یا ستون ها تخریب کلی و فرو ریزی ناگهانی صورت می گیرد ، اما در ساختمان های احداثی با ۳D چنانچه در اتصال یک دیوار یا سقف یا کف تخریبی ایجاد شود سایر اجزا بار وارده را تحمل می نماید و مانع از تخریب کلی ساختمان می شوند .اتصال ساختمان در سازه های اسکلت فلزی یا بتنی پیش ساخته موضعی و محدود است و به خصوص اگر ضعف جزئی در هر یک از اتصالات وجود داشته باشد در اثر نیروی جانبی ، ساختمان را در معرض خطر و تخریب جدی قرار می دهد ، اما در ساختمان هایی که با روش ۳D ساخته می شوند یکپارچگی اتصالات یکی از مهمترین ویژگی های این روش می باشد .

مزایای پانل های سه بعدی:

۱)سهولت اجرا

۲)کاهش فضای اشغال

۳)کاهش مصرف مصالح ساختمانی

۴)اجزای تاسیسات در حین اجرای کار

۵)کاهش زمان اجرا

۶)صرفه جویی در مصرف انرژی

۷)مقاومت در برابر آتش سوزی

۸)تطابق با طرحهای معماری

۹)کاهش آلودگی محیط زیست

۱۰)کاهش هزینه های اجرایی

 ۱۱)نفوذ ناپذیری در برابر حشرات

۱۲)احتیاج به نیروی انسانی کمتر

۱۳)مقاومت در برابر زلزله و باد

۱۴)حمل آسان بدلیل سبکی به خصوص در ساختمانهای مرتفع

۱۵)پیوستگی مناسب بین دیوار ها و سقف در ساختمانهایی که از سیستم پانل سه بعدی استفاده می کنند.

شرکت فولاد صنعت با توجه به تولید انبوه مش های سبک و سنگین که رکن اصلی ساخت تری دی پانل است، در حال مفتخر است که انواع تری دی پانل در سایز ها و مشخصات مختلف را در بهترین کیفیت و زیر نظر متخصصان و کارشناس فنی شرکت به صورت عمده تولید و روانه بازار می کند.